Guckler-szikla, Hármashatár-hegy

Kiindulási pontunk a Fenyőgyöngye vendéglőnél a 65–ös busz végállomása.
Részletes térképet jól követhető jelzésekkel, pihenőpadot, és útbaigazító táblát találhatunk az erdőszélen.
A vendéglővel szemben indulunk neki a hegynek az árnyékot adó, kék jelzéssel ellátott fák között. Az erdei sétaút erősen húz felfelé, mely kb. kétszáz méter után érinti az aszfalt utat. Maradjunk a kocsiút jobboldalán, mert ott fog folytatódni a turistaút. Szerencsére nincs nagy autóforgalom, hisz a kétféle út szinte párhuzamosan halad a hegycsúcs felé, kétszer is keresztezve egymást. Jobbról mellőzzük a Felső-Kecske-hegyet, mely 443 méter magas, és erre van felépítve az Adótorony. Az elágazásnál zöld jelzésre váltunk, és meredeken ereszkedünk lefelé a Nagy-Farkas-torokba. Mikor elértük a szintutat, balra a második kanyar után pillanthatjuk meg a Guckler-sziklát.
A szikla mögötti kicsi ösvény a feketeleves. Keskeny egyenes mélyedésben , szűk helyen, nagyon meredeken kell feltólni magunkat, míg meg nem látjuk a Rétes büfé táblát egy nagy kapun. Menjünk át bátran a Pilótacentrumnak nevezett területen, és a magas tornyok között megtaláljuk az átvezető utat, csatlakozva a Vihar-hegy felől érkező, kék jelzésű, jól kitaposott ösvényhez. Balról fut mellettünk egy kerítés, felkísérve bennünket a már sokak által ismert bunkerekig. Az elénk táruló kilátás feledhetetlen.

Lefelé a vendéglő mellett, még a kék jelzés segítségével csípjük a kocsiutat, majd derékszögű kanyar után, jelzés nélküli úton ereszkedünk (jobbról házak), míg meg nem látjuk a zöld jelzést. Ez balra mutatja az utat, amit azonnal egy tábla is megerősít, miszerint 2 km az Árpád-kilátó. Hosszú, szép, erdei egyenes után elérjük a Szép-völgyi utat. Száz métert az út szélén kell megtenni, ám a fasorban már otthon érezhetjük magunkat. Kényelmesen visszaértünk a rajthelyre, és értékelhetjük túránkat.